Acest articol „Scris Academic Recenzie de Carte” a fost inițial scrisă de Belcher a ajuta participanții la un workshop sponsorizat de catre UCLA Studii Chicano Centrul de Cercetare în februarie 2003 și de a încuraja recenzie de carte observații Aztlán: Un Jurnal de Studii Chicano. Recenzii de carte în domeniul studiilor Chicano pot fi trimise la Jurnal; pentru informații, a se vedea pagina de noi trimiteri. Articolul a fost actualizat în 2015. Citează ca Belcher, Wendy Laura. 2003. „Writing The Academic Book Review.,”Los Angeles, CA: UCLA Chicano Studies Research Center. Ultima Modificare 2015. Preluat de la https://www.wendybelcher.com/writing-advice/how-to-write-book-review/ pe . A se vedea, de asemenea, cea mai bine vândută carte de sfaturi despre scriere, acum în cea de-a doua ediție: scrierea articolului din jurnal în 12 săptămâni: un ghid pentru succesul Editorial Academic.

de ce să scrieți o recenzie de carte?

scrierea recenziilor de carte nu este doar cea mai ușoară și mai rapidă cale de publicare, ci este o modalitate bună de a vă îmbunătăți abilitățile de scriere, de a vă dezvolta abilitățile analitice, de a afla cum funcționează procesul de publicare a jurnalului și de a cunoaște editorii., Deoarece unele biblioteci nu pot cumpăra cărți decât dacă au fost revizuite și multe persoane nu vor cumpăra cărți decât dacă au citit o recenzie, Revizuirea cărților poate avansa cu siguranță domeniul tău. Într-adevăr, oamenii de știință din domenii mai mici se reunesc uneori și atribuie cărți pentru revizuire, astfel încât fiecare carte publicată în domeniul lor să fie revizuită undeva. Amintiți-vă că recenziile de carte nu „contează” la fel de mult pe un curriculum vitae ca un eseu academic. Dacă faceți mai mult de două recenzii de carte pe an, este posibil să petreceți prea mult timp pe recenzii de carte și nu suficient pe cealaltă scriere.,

alegerea unei cărți

gândiți-vă la ce fel de carte v-ar fi cel mai util în scrierea disertației, finalizarea unei lucrări pentru publicare sau promovarea examenelor. Deoarece recenzii de carte ia timp, ca orice scris, cel mai bine este de a alege o carte care va lucra pentru tine de două ori, ca o publicație și ca cercetare. În mod alternativ, unii recomandă studenților absolvenți să se concentreze asupra revizuirii manualelor sau antologiilor, deoarece astfel de recenzii iau mai puține cunoștințe de bază, iar editorilor le este dificil să găsească oameni dispuși să facă astfel de recenzii., Deși revizuirea tradițională a cărții este de o carte, editorii vor primi adesea recenzii de carte care abordează două sau mai multe cărți conexe–numite eseu de revizuire.

pentru a Alege o carte care (1) este in domeniul tau, (2) este pe un subiect pentru care ai sunet de fundal de cunoștințe, (3) a fost publicat în ultimii doi sau trei ani, și (4) a fost publicat de un editor renumit (de exemplu, presa afiliată cu o universitate sau comerciale mari prese).

cărțile pe teme fierbinți sunt adesea de interes special pentru editori., De asemenea, poate fi satisfăcător să alegeți o carte obscură, dar utilă pentru a atrage atenția asupra acesteia. Pentru a evita complicațiile, cel mai bine este să nu revizuiți cărțile scrise de consilierul, soțul / soția sau fostul dvs.!

pentru a identifica o carte potrivită în domeniul dvs.:

• căutați numărul de apel al cărții preferate din domeniul dvs. și accesați stivele bibliotecii universitare. Faceți o căutare pe raft în jurul numărului de apel pentru a vedea dacă a fost publicat ceva similar sau legat în ultimii ani.
  • accesați orice bază de date de cărți—biblioteca dvs. universitară on-line, Worldcat, Amazon.,com, Biblioteca Congresului-și căutați folosind două sau trei cuvinte cheie legate de domeniul dvs. (de exemplu, ficțiunea Chicano, Politica Chicana, demografia Latino, educația Liceului latin) pentru a găsi cărți în zona dvs.
  • citiți reviste care revizuiesc cărți înainte de publicare—cum ar fi Choice, Library Journal sau Kirkus Reviews—pentru a obține un sens pentru cărțile interesante care vor apărea. Puteți obține copii ale cărților pentru revizuire înainte de a fi publicate. Editorii preferă în special recenziile cărților publicate.,
  • citiți acele reviste academice care enumeră cărți primite recent pentru revizuire sau publicate recent în zona lor.
  • adresați-vă membrilor facultății din departamentul dvs. pentru recomandări.după ce ați identificat mai multe cărți, localizați copii și degresați-le. Alege cartea care pare cea mai puternică. Nu alegeți o carte care are probleme majore sau cu care nu sunteți de acord violent. În calitate de student absolvent, nu aveți protecția mandatului și într-o zi puteți fi evaluat de persoana a cărei carte ați pus toporul., Dacă vă simțiți cu adevărat puternic că trebuie să scrieți o recenzie negativă a unei anumite cărți, mergeți mai departe și scrieți recenzia. Mediul academic este, până la urmă, destul de oedipian, iar Tinerii savanți își fac uneori reputația dezumflându-i pe cei care au venit înaintea lor. Doar dau seama că merge pe înregistrare într-un mod public poate avea consecințe.

alegerea unui jurnal

identificați mai multe reviste de top din domeniul dvs. care publică recenzii de carte. O modalitate de a face acest lucru este de a căuta o bază de date articol on-line sau ceva de genul Book Review Digest, în cazul în care biblioteca are acces., Folosind mai multe cuvinte cheie din câmpul dvs., limitați căutarea la recenzii de carte și notați jurnalele în care au fost publicate rezultatele.înainte de a începe să scrieți recenzia dvs., contactați editorul de recenzii de carte al uneia dintre reviste. Aceasta este o practică standard importantă; în special pentru că majoritatea revistelor nu acceptă recenzii nesolicitate. Nu doriți să scrieți o recenzie întreagă a unei cărți și să o trimiteți unui jurnal, ci doar să vi se spună că nu acceptă recenzii nesolicitate sau că o recenzie a acelei cărți trebuie să apară în numărul următor.,așadar, trimiteți un scurt e-mail editorilor de recenzii de carte de la jurnalele potențiale (majoritatea revistelor au site-uri web cu astfel de informații), identificând cartea pe care doriți să o revizuiți și calificările dvs. pentru revizuirea acesteia. Acest e-mail nu trebuie să fie mai mult de două propoziții: „scriu pentru a afla dacă v-ar saluta o revizuire de la mine , editat de și publicat în 2012 de . În prezent, scriu disertația mea la Stanford despre istoria domeniului .”

Un alt motiv pentru care doriți să contactați editorul de recenzii de carte este că de multe ori vă pot obține cartea gratuit., Editorii trimit frecvent cărți pentru revizuire direct în reviste sau, dacă editorul de cărți le contactează direct, direct la dvs. Desigur, nu trebuie să așteptați ca cartea să înceapă recenzia dvs. dacă aveți acces la o copie a Bibliotecii. Dacă primiți o carte gratuită, asigurați-vă că scrieți recenzia. Un editor de recenzie de carte nu vă va trimite niciodată o altă carte dacă nu o livrați pe prima.dacă editorul recenziei spune da, ar dori o recenzie a cărții de la tine, asigură-te că întrebi dacă revista are instrucțiuni de trimitere a recenziei., În special, doriți să vă asigurați că înțelegeți cât timp au tendința de a fi recenziile cărților.

dacă editorul recenziei de carte spune că cartea este deja în curs de examinare, treceți la următoarea opțiune pentru jurnal sau întrebați editorul dacă are cărți pe tema pe care ar dori să o revizuiască. Nu aveți obligația de a revizui o carte pe care o sugerează, doar asigurați-vă că vă întoarceți la ele cu o decizie. Este perfect acceptabil să spun „mulțumesc pentru sugestie, am decis să mă concentrez pe scrierea prospectului/disertației mele.,”

citirea cărții

cel mai bine este, atunci când scrieți o recenzie de carte, să fiți un cititor activ al cărții. Stați la un birou cu stilou și hârtie în mână. Pe măsură ce citiți, opriți-vă frecvent pentru a rezuma argumentul, pentru a nota declarații deosebit de clare ale argumentului sau scopului cărții și pentru a descrie propriile răspunsuri. Dacă ați citit în acest mod activ, punerea împreună revizuirea cărții ar trebui să fie rapidă și simplă. Unii oameni preferă să citească la computer, dar dacă sunteți un dactilograf bun, de multe ori începeți să tastați citate lungi din carte în loc să o analizați., Hârtie și stilou oferă un pic de frecare pentru a preveni astfel de derivă.

luați notă specială de titlu (cartea oferă ceea ce titlul sugerează că va livra?), cuprinsul (cartea acoperă tot terenul pe care spune că îl va face?), prefața (adesea cea mai bogată sursă de informații despre carte) și indexul (este exact, larg, profund?).

câteva întrebări de care trebuie să țineți cont în timp ce citiți:

• care este argumentul cărții?
    • face cartea ceea ce spune că va face?
    • este cartea o contribuție la domeniu sau disciplină?,
    • cartea se referă la o dezbatere sau tendință actuală în domeniu și, dacă da, cum?
    • care este linia teoretică sau școala de gândire din care se ridică cartea?
    • este cartea bine scrisă?
    • care sunt termenii cărților și sunt definiți?
    • cât de exacte sunt informațiile (de exemplu, notele de subsol, bibliografia, datele)?
    • sunt ilustrațiile utile? Dacă nu există ilustrații, ar fi trebuit să existe?
    • cine ar beneficia de citirea acestei cărți?
    • cum se compară cartea cu alte cărți din domeniu?,
    • dacă este un manual, în ce cursuri poate fi folosit și cât de clară este structura și exemplele cărții?poate fi util să faceți o căutare on-line pentru a obține un sens pentru istoria autorului, alte cărți, numiri universitare, consilier absolvent și așa mai departe. Acest lucru vă poate oferi un context util..

efectuarea unui Plan

recenziile cărților au de obicei între 600 și 2.000 de cuvinte. Cel mai bine este să vizați aproximativ 1.000 de cuvinte, după cum puteți spune o sumă corectă în 1.000 de cuvinte, fără a vă împotmoli., Nu există nici un punct în a face o recenzie de carte într-o 20 de pagini capodoperă din timp ar fi fost mai bine cheltuite pe un eseu academic, care ar conta mai mult pe site-c.v.

Unii spun că o revizuire ar trebui să fie scris într-o lună: două săptămâni de citit cartea, o săptămână planificare recenzia ta, și o săptămână de scris.deși mulți nu scriu o schiță pentru un eseu, ar trebui să încercați cu adevărat să vă schițați recenzia de carte înainte de a o scrie. Acest lucru vă va ține pe sarcină și vă va împiedica să vă rătăciți în scrierea unui eseu academic.,

structura clasică a recenziei cărții este următoarea:

• titlu, inclusiv citarea bibliografică completă a lucrării (adică titlul integral, autorul, locul, Editura, data publicării, declarația ediției, paginile, caracteristicile speciale , prețul și ISBN.
      • un paragraf identificarea tezei, și dacă autorul atinge scopul declarat al cărții.
      • unul sau două paragrafe care rezumă cartea.
      • un paragraf despre punctele forte ale cărții.
      • un paragraf despre punctele slabe ale cărții.,
      • un paragraf privind evaluarea punctelor forte și a punctelor slabe ale cărții.

scrierea recenziei

după ce ați citit cartea, încercați să petreceți nu mai mult de una sau două săptămâni scriind recenzia. Permițând o mare parte din timp să cadă între citirea cărții și scrierea despre ea este nedrept pentru tine și autor. Punctul de a scrie ceva scurt ca o recenzie de carte este de a face acest lucru rapid. Trimiterea unei publicații într-un jurnal este întotdeauna înfricoșătoare, ședința pe recenzie nu o va face mai puțin.

evitând cinci capcane comune

1. evaluați textul, nu doar rezumați-l., În timp ce o retratare succintă a punctelor textului este importantă, o parte din scrierea unei revizuiri a cărții face o judecată. Este cartea o contribuție la domeniu? Se adaugă la cunoștințele noastre? Ar trebui citită această carte și de cine? Unul nu trebuie să fie negativ pentru a evalua; de exemplu, explicarea modului în care un text se referă la dezbaterile actuale din domeniu este o formă de evaluare.
      2. nu acoperă totul în carte. Cu alte cuvinte, nu folosiți cuprinsul ca principiu de structurare pentru revizuirea dvs. Încercați să vă organizați recenzia în jurul argumentului cărții sau argumentului dvs. despre carte.,
      3. judecă cartea după intențiile ei, nu ale tale. Nu critica autorul pentru faptul că nu a scrie cartea credeți că el sau ea ar fi scris. După cum spune John Updike, ” nu vă imaginați îngrijitorul oricărei tradiții, un executor al oricăror standarde de partid, un războinic în orice luptă ideologică, un ofițer de corecție de orice fel.”
      4. De asemenea, nu petrec prea mult timp concentrându-se pe lacune. Deoarece o carte are doar 200 până la 500 de pagini, nu poate aborda bogăția oricărui subiect., Din acest motiv, cea mai frecventă critică din orice recenzie este că cartea nu abordează o parte a subiectului. Dacă cartea pretinde a fi despre etnie și film și totuși îi lipsește un capitol despre Latini, prin toate mijloacele, menționează-l. Doar nu belabor punctul. Un alt tic al recenzorilor este să se concentreze prea mult pe cărțile pe care autorul nu le-a citat. Dacă utilizați bibliografia lor doar pentru a afișa propriile cunoștințe va fi evident pentru cititor. Păstrați aceste critici scurte.
      5. nu folosiți prea multe citate din carte. Cel mai bine este să parafrazați sau să folosiți citate scurte în propoziții.,

alte

pentru sfaturi suplimentare despre scrierea pentru publicare, consultați scrierea articolului din jurnal în douăsprezece săptămâni: un ghid pentru succesul Editorial Academic de Wendy Laura Belcher (University of Chicago Press, 2019).

scrierea recenziei academice a cărții

nu mai predau acest curs , dar poate doriți să vă gândiți să îl predați, așa că vă ofer informațiile aici.

acest atelier îi ajută pe studenți să scrie și să publice o recenzie de carte pentru un jurnal revizuit de colegi., La prima sesiune, elevii primesc instrucțiuni pe ce elevii absolvent ar trebui (sau nu ar trebui) scrie recenzii de carte, cum de a alege o carte pentru recenzie, cum de a alege un jurnal de depunere, cum de a citi o carte pentru recenzie, cum de a planifica și structura o recenzie de carte, și cinci capcane comune de revizuire. Elevii formează, de asemenea, grupuri mici pentru a discuta cartea pe care fiecare intenționează să o review.At a doua întâlnire, elevii aduc un proiect de revizuire a cărții lor pentru schimb și feedback. La a treia întâlnire, studenții sosesc cu o versiune finală a eseului lor pentru a se supune unui editor pentru publicare.,

acest atelier este uneori oferit de o anumită revistă, cu editorii care servesc pe un panou în prima noapte pentru a oferi studenților sfaturi specifice pentru trimiterea recenziilor la jurnalul lor. Am făcut un astfel de atelier pentru Aztlán: un jurnal de studii Chicano, cu editorii Chon A. Noriega și Alicia Gaspar de Alba.,i>

• Selectarea o carte corespunzătoare pentru a revizui
    • Cinci elemente esențiale de orice recenzie de carte
    • erori Tipice student absolvent comentatorii face