cum se calculează costul de achiziție a clienților?practic, CAC poate fi calculat prin simpla împărțire a tuturor costurilor cheltuite pentru achiziționarea mai multor clienți (cheltuieli de marketing) la numărul de clienți achiziționați în perioada în care au fost cheltuiți banii. Luați în considerare o companie SaaS care a cheltuit 125,000 USD pentru vânzări și marketing într-o lună, inclusiv salarii, comisioane, cheltuieli publicitare și suport pentru încercări. 50 de clienți noi au fost înregistrați în aceeași lună. În acest caz: CAC = $125,000/50 = $2,500.
Felicitări! Ți-ai calculat CAC-ul.,

Dar iată lucrul: cunoașterea costului dvs. de achiziție a clienților este destul de lipsită de sens dacă nu îl comparați cu valoarea pe viață. Vrei să vezi un LTV de trei ori mai mare decât CAC-ul tău.

LTV ar trebui să fie 3x CAC

Un raport mai mare de 3x înseamnă că ar putea fi de fapt crește mai repede dacă ai investit în dreptul canale.,canotaj ta LTV sau scăderea ta CAC:

Echilibru între CAC și LTV

de Asemenea, citiți:

  • cel Mai bun Calendar Partajat Aplicații
  • cel Mai bun Chatbot Instrumente pentru SaaS
  • Instrumente de Management de Proiect pentru Echipe Virtuale

Costurile de Achiziție a Clientului de către Industrie

Client costul de achiziție variază între industrii, datorită unui număr de factori diferiți, inclusiv, dar nu limitat la: Durata ciclului de vânzare, valoarea de Cumpărare, frecvența de Cumpărare, Clientul durata de viata, și Compania de maturitate.,pentru mulți, Google Ads este în continuare ingredientele cele mai eficiente din mixul lor de marketing digital, permițându-vă să vă extindeți acoperirea și să vă promovați produsul la milioane de utilizatori. În termeni de medii, CPA este cel mai mic din industria auto, care dobândește noi clienți de la doar $33.52 un cap, în timp ce industria tech petrece un enorm medie de $133.52.,

CPA pe anunțurile Google

Relevante citi:

  • Cum de a Gestiona de la Distanță forța de Muncă?
  • Instrumente pentru a Stimula Colaborarea în Echipă
  • Top Timp de Urmărire Software-uri pentru SaaS

Cost-pe-Achiziție pentru Facebook Marketing

În cercurile de marketing, Facebook este considerată cea mai importantă platformă pentru ambele B2C și B2B afaceri. De fapt, platforma socială are deja 80 de milioane de pagini de afaceri online – iar numerele nu par să încetinească., Există mai multe statistici, desigur. 78% dintre americani descoperă produse noi prin Facebook, iar 30% dintre marketeri consideră că are cel mai mare ROI dintre toate anunțurile digitale. În ceea ce privește costul mediu pe numerele de achiziție, educația primește un big bang pentru buck-ul său, plătind doar $7.85 pe client, în schimb, desigur cu $55.21 de la tech.

CPA pentru Facebook Marketing

Cost per Lead pentru canale B2B

Una dintre cele mai comune B2B generarea de plumb canale de marketing de e-mail., În medie, un avantaj din marketingul prin e-mail costă 53 USD. La capătul înalt, un avantaj poate costa în jur de $72, iar la capătul inferior, în jur de $33.

CPA pentru canale b2b

Daca esti un B2B de afaceri, că obiectivele de mediu la nivel de întreprindere clienților, LinkedIn publicitatea poate fi incredibil de eficient. În medie, un avantaj din reclamele LinkedIn plătite costă 75 USD., Pe high end, un avantaj poate costa în jur de $99, iar pe low end, în jur de $51

concluzie

un Cost bun de achiziție a clienților variază în funcție de industrie și tactica utilizată. Dar o modalitate bună de a compara CAC-ul dvs. este comparând-o cu valoarea duratei de viață a clientului (cunoscută și sub numele de LTV). Se spune că un LTV ideal pentru raportul CAC este 3: 1. Sperăm că aceste medii de cost pe achiziție vă ajută să luați decizii de marketing mai bune în 2020.