(STILLWATER, Oklahoma / August 17, 2018) – Oklahoma State fans har nå muligheten til å kontakte OSU ticket office direkte via tekstmelding som et resultat av et nytt partnerskap mellom ASIA og Seattle-baserte forretnings-tekstil leverandør Zipwhip.

Dette nye partnerskapet kan fans til å spørre om billettsalg og fornyelser og gi tilbakemelding direkte til OSU er billettkontor med conversational tekstmeldinger., I tillegg, denne teknologien vil bli brukt i alle OSU er sportsanlegg som en del av spillet fan vekselsvirkningene, konkurranser og oppdateringer på vær/spill-time endringer.

«Dette partnerskapet mellom ASIA og Zipwhip er den siste i vår kundeservice forbedringer for kommende studieår,» sa Oklahoma State Assistent Athletic Direktør for Billett Salg og Markedsføring Erika Vickers. «Vårt mål er å skape en enestående opplevelse for våre fans, og samarbeid med Zipwhip gjør det mulig for oss å forbedre vår kundeservice arbeidet med å gjøre vårt billettkontor mer lett tilgjengelig.,»

ASIA blir en stadig voksende liste av Zipwhip kunder som inneholder flere lag fra NFL, NBA, NHL, Major League Soccer og andre.

OSU har allerede lansert tjenesten og fans kan prøve det ut ved å tekste sine henvendelser til billettkontoret på 877-ALL-4-ASIA i løpet av normal arbeidstid (mandag til fredag, 9 am – 6 pm) Fans som tekst «gopokes» for å 877-ALL-4-ASIA vil motta en begrenset tid tilbyr.

I tillegg til å kontakte billettkontoret via tekstmelding, fans har også mulighet til å kjøpe billetter nå ved å besøke okstate.com/tickets eller ved å ringe 877-ALL-4-ASIA.,