hogyan lehet kiszámítani az ügyfél beszerzési költségeit?

alapvetően a CAC-t úgy lehet kiszámítani, hogy egyszerűen elosztjuk a több ügyfél megszerzésére fordított összes költséget (marketing költségek) a pénz elköltésének időszakában megszerzett ügyfelek számával. Vegyünk egy SaaS céget, amely egy hónap alatt 125 000 dollárt költött értékesítésre és marketingre, beleértve a fizetéseket, jutalékokat, hirdetési kiadásokat és próbaidőszakot. Ugyanebben a hónapban 50 új ügyfelet regisztráltak. Ebben az esetben: CAC = $125,000/50 = $2,500.
gratulálok! Kiszámolta a CAC-ját.,

de itt van a dolog: az ügyfél beszerzési költségének ismerete meglehetősen értelmetlen, ha nem hasonlítja össze az élettartam értékével. Háromszor magasabb LTV-t szeretne látni, mint a CAC-ja.

LTV legyen 3x CAC

a 3x-nál magasabb arány azt jelenti, hogy valójában gyorsabban nőhet, ha a megfelelő csatornákba fektet be.,evezés a HITELFEDEZETI vagy csökkenti a CAC:

Egyensúlyt CAC, valamint LTV

Is olvastam:

  • a Legjobb Megosztott Naptár alkalmazással
  • a Legjobb Chatbotnak Eszközök SaaS
  • Projekt Menedzsment Eszközök Virtuális Csapatok

ügyfélszerzés Költségeit az Ipar

Ügyfél akvizíció költsége változik egész iparágak miatt számos különböző tényezők, beleértve, de nem kizárólagosan, hogy: Hossza értékesítési ciklus, Beszerzési érték, Vásárlás gyakorisága, az Ügyfél élettartam, a Vállalat, érettség.,
itt van egy lepusztult átlagos ügyfél beszerzési költség az ipar:

Cost Per Acquisition on Google ads

sok, a Google Ads még mindig a leghatékonyabb összetevők a digitális marketing mix, amely lehetővé teszi, hogy szélesítse a reach és reklámozza a terméket, hogy több millió felhasználó. Az átlagok szempontjából a CPA a legalacsonyabb az autóiparban, amely új ügyfeleket szerez, fejenként csak 33, 52 dollárral, míg a tech ipar óriási átlagot költ 133, 52 dollárral.,

CPA a Google ads-en

releváns olvasás:

  • hogyan lehet távolról kezelni a munkaerőt?a Facebook Facebook Marketing

    marketing körökben a Facebook a legfontosabb platformnak számít mind a B2C, mind a B2B vállalkozások számára. Valójában a közösségi platformnak már 80 millió üzleti oldala van online-és úgy tűnik, hogy a számok nem lassulnak., Természetesen több statisztika van. Az amerikaiak 78% – a fedez fel új termékeket a Facebook-on keresztül, a marketingesek 30% – a pedig úgy véli, hogy az összes digitális hirdetés közül a legmagasabb ROI-val rendelkezik. Ami az akvizíciós számok átlagos költségét illeti, az oktatás nagy bummot kap a Bak számára, ha csak 7, 85 dollárt fizet ügyfelenként, ellentétben természetesen a tech 55, 21 dollárjával.

    CPA a Facebook marketinghez

    a B2B csatornák vezetésének költsége

    az egyik leggyakoribb B2B lead generációs csatorna az e-mail marketing., Átlagosan egy vezető e-mail marketing költségek $53. A csúcskategóriában az ólom körülbelül 72 dollárba, az alsó végén pedig 33 dollárba kerülhet.

    CPA b2b csatornákhoz

    ha olyan B2B üzlet vagy, amely közepes vagy vállalati szintű ügyfeleket céloz meg, a LinkedIn reklám hihetetlenül hatékony lehet. Átlagosan a fizetett LinkedIn hirdetések ólom 75 dollárba kerül., A csúcskategóriában az ólom 99 dollárba kerülhet, az alsó végén pedig 51 dollár körül

    következtetés

    A jó ügyfélszerzési költség az alkalmazott iparágtól és taktikától függően változik. De egy jó módja annak, hogy benchmark a CAC összehasonlítjuk azt az ügyfél élettartam értéke (más néven LTV). Azt mondják, hogy az ideális LTV-CAC arány 3: 1. Reméljük, hogy ezek a beszerzési átlagok segítenek abban, hogy jobb marketing döntéseket hozzon 2020-ban.