Miten lasketaan Asiakashankintamenot?

Pohjimmiltaan, CAC voidaan laskea yksinkertaisesti jakamalla kaikki kustannukset vietti hankkia lisää asiakkaita (markkinointi kulut), jonka määrä asiakkaita on hankittu vuosina rahaa on käytetty. Harkita SaaS-yritys, joka käytti $125,000 myynti-ja markkinointi kuukaudessa, mukaan lukien palkat, palkkiot, ad viettää ja oikeudenkäynti tukea. Saman kuun aikana ilmoittautui 50 uutta asiakasta. Tässä tapauksessa: CAC = $125,000/50 = $2,500.
Onneksi olkoon! Olet laskenut CAC: si.,

Mutta tässä on asia: asiakkaan tunteminen hankintameno on melko merkityksetön, jos et ole vertaamalla sen elinkaaren arvo. Haluat nähdä LTV: n kolme kertaa korkeampana kuin CAC.

LTV pitäisi olla 3x CAC

suurempi osuus kuin 3x tarkoittaa, että voit todella kasvaa nopeammin, jos olet sijoittanut oikeat kanavat.,soutu teidän LTV tai alentaa CAC:

Tasapaino SERT ja LTV

lue Myös:

  • Paras Jaettu Kalenteri-Sovellukset
  • Paras Chatbot Työkaluja SaaS
  • Projektin Hallinnan Työkaluja Virtuaalinen Joukkueet

Asiakkaiden Hankinta Kustannuksia Teollisuus

Asiakkaan hankinnan kustannukset vaihtelevat eri toimialoilla johtuu useista eri tekijöistä, mukaan lukien, mutta ei rajoiteta niihin: Pituus myynti sykli, Hankinta-arvo, Osto taajuus, Asiakkaan elinkaari, ja Yritys kypsyyttä.,
Tässä on pilaantunut keskimääräinen asiakas hankintameno toimialoittain:

Kustannukset per Hankinta Google-mainoksia

monille, Google-Mainoksia on edelleen tehokkain ainesosat niiden digitaalinen markkinointi mix, jonka avulla voit laajentaa teidän päästä ja edistää tuotteen miljoonia käyttäjiä. Kannalta keskiarvot, CPA on alhaisin autoteollisuuden, joka hankkii uusia asiakkaita vain $33.52 pää, kun taas teknologian teollisuus kuluttaa peräti keskimäärin $133.52.,

CPA Google-mainoksia

Asiaa seuraavasti:

  • Miten Etänä Hallita Työvoimaa?
  • Työkaluja Lisätä Tiimin Yhteistyötä
  • Alkuun Aika Seuranta Ohjelmistot SaaS

Kustannukset per Hankinta Facebook-Markkinointiin

– markkinointi piireissä, Facebook pidetään kaikkein tärkeä foorumi sekä B2C-ja B2B-yrityksille. Itse asiassa sosiaalialustalla on jo 80 miljoonaa liikesivua verkossa – eivätkä numerot näytä hidastuvan., Tilastoja on tietysti enemmän. 78% amerikkalaisista löytää uusia tuotteita Facebook ja 30% markkinoijista uskoo, että se on korkein ROI kaikista digitaalisista mainoksista. Kuten keskimääräinen kustannus per hankinta numerot, koulutus saa alkuräjähdyksen sen buck maksamalla vain $7.85 per asiakas, päinvastoin, tietenkin tech $55.21.

CPA Facebook Markkinointi

Kustannukset per Johtaa B2B-kanavat

Yksi yleisimmistä B2B johtaa sukupolven kanavia on sähköposti markkinointi., Sähköpostimarkkinoinnin johtolanka maksaa keskimäärin 53 dollaria. Huippupäässä lyijy voi maksaa noin 72 dollaria ja alapäässä noin 33 dollaria.

CPA b2b-kanavat

Jos olet B2B-liiketoimintaa, joka kohdistuu keskipitkällä ja yritystason asiakkaille, LinkedIn-mainonta voi olla uskomattoman tehokas. Keskimäärin maksettujen LinkedIn-mainosten lyijy maksaa 75 dollaria., High end, johto voi maksaa noin $99, ja on alhainen loppuun, noin $51

Johtopäätös

Hyvä Asiakas Hankintameno vaihtelee alan ja taktiikkaa käytetään. Mutta hyvä tapa benchmark oman CAC on vertaamalla sitä asiakkaan eliniän arvo (tunnetaan myös LTV). Sanotaan, että ihanteellinen LTV: n ja CAC:n suhde on 3: 1. Toivomme näiden hankintahintojen keskiarvojen auttavan sinua tekemään parempia markkinointipäätöksiä vuonna 2020.