Jak vypočítat pořizovací náklady zákazníků?

v Podstatě, CAC může být vypočítá jednoduše vydělením všech nákladů vynaložených na získání více zákazníků (marketingové náklady) podle počtu zákazníků získaných v období peníze byly vynaloženy. Zvažte společnost SaaS, která za měsíc utratila 125 000 dolarů za prodej a marketing, včetně platů, provizí, výdajů na reklamu a zkušební podpory. Během téhož měsíce bylo zaregistrováno 50 nových zákazníků. V tomto případě: CAC = $125,000 / 50 = $2,500.
Gratulujeme! Spočítal sis CAC.,

ale tady je věc: vědět, že náklady na pořízení zákazníka jsou poměrně bezvýznamné, pokud je neporovnáváte s hodnotou životnosti. Chcete vidět LTV třikrát vyšší než váš CAC.

LTV by měla být 3x CAC

vyšší poměr než 3x znamená, že byste mohli být ve skutečnosti roste rychleji, pokud jste investovali do správných kanálů.,veslování vaše LTV nebo snížení CAC:

Rovnováhu mezi CAC a LTV

přečtěte si Také:

  • Nejlepší Sdílený Kalendář Aplikace
  • Nejlepší Chatbot Nástroje pro SaaS
  • Řízení Projektů Nástroje pro Virtuální Týmy

Náklady na Získávání Zákazníků podle Odvětví

Zákazník pořizovací cena se liší v jednotlivých odvětvích, vzhledem k množství různých faktorů, včetně, ale ne omezený k: Délka prodejního cyklu, Pořizovací hodnota, frekvenci Nákupu, Zákazník životnost, a Společnost doby splatnosti.,
Zde je přehled průměrné náklady na získávání zákazníků podle odvětví:

Náklady na Pořízení na reklamy Google

Pro mnoho, Reklamy Google je stále nejvíce efektivní složky v jejich digitální marketing mix, což vám umožní rozšířit svůj dosah a propagovat váš produkt pro miliony uživatelů. Pokud jde o průměry, CPA je nejnižší v automobilovém průmyslu, který získává nové zákazníky na pouhých $33.52 hlavu, zatímco tech průmysl utratí neuvěřitelných průměru $133.52.,

CPA na reklamy Google

Důležité číst:

  • Jak Vzdáleně Spravovat své pracovní Síly?
  • Nástroje pro Podporu Týmové Spolupráce
  • Top Sledování Času Software pro SaaS

Náklady na Akvizice pro Facebook Marketing

V marketingových kruzích, Facebook je považován za nejdůležitější platformou jak pro B2C a B2B podniků. Ve skutečnosti má sociální platforma již 80 milionů obchodních stránek online-a zdá se, že čísla nezpomalují., Statistik je samozřejmě víc. 78% Američanů objevuje nové produkty prostřednictvím Facebook a 30% obchodníků se domnívá, že má nejvyšší návratnost investic ze všech digitálních reklam. Jako pro průměrné náklady na pořízení čísla, vzdělání dostane velký třesk pro své buck tím, že zaplatí pouze $7.85 na zákazníka, v kontrastu, samozřejmě s tech $55.21.

CPA pro Facebook Marketing

Náklady na Vedení pro B2B kanálů

Jedním z nejčastějších B2B vést generace kanálů je e-mail marketing., V průměru, vedení z e-mailového marketingu stojí $ 53. Na high-end, olovo může stát kolem $72, a na spodním konci, kolem $33.

CPA pro b2b kanálů

Pokud jste B2B podnikání, který se zaměřuje na střední podnikové úrovni klientů, LinkedIn reklama může být neuvěřitelně efektivní. V průměru stojí vedení z placených reklam na LinkedIn 75 dolarů., Na high-end, vést může stát kolem $99, a na low-end, kolem 51 dolarů

Závěr

Dobrý Zákazník Pořizovací Cena se liší podle odvětví a taktiky používané. Ale dobrý způsob, jak srovnat váš CAC je porovnáním s hodnotou životnosti zákazníka (také známý jako LTV). Říká se, že ideální poměr LTV k CAC je 3: 1. Doufáme, že tyto náklady na akviziční průměry vám pomohou při lepších marketingových rozhodnutích v roce 2020.